FAQ
     FAQ

Cum devin OutdoorManiac?
Este simplu: te inscrii pe www.outdoormania.ro si completezi chestionarul. Profilul completat 100% inseamna reducere 4% din start, iar daca calatoresti de mai multe ori cu noi sau faci rezervari si pentru prietenii tai, poti sa ajungi la reducere de pana la 12%!

Cum se face o rezervare?
Ai 2 posibilitati: poti sa faci rezervarea direct dand click pe oferta sau poti sa ne trimiti un email cu cererea ta din Contact.
Discutiile prin telefon NU sunt considerate rezervari, pentru informatii te asteptam cu drag!

Cum devine o rezervare fixa, definitiva?
Rezervarea se finalizeaza prin plata avansului de 40%, pana la termenul mentionat pe confirmarea de rezervare. Restul de plata trebuie sa ajunga la noi cu 30 de zile inainte de plecare. Pentru detalii sau anulari verifica te rog contractul turistic, ce se afiseaza dupa ce te-ai logat.

Care sunt modalitatile de plata?

Plata se poate efectua la orice sucursala Unicredit Tiriac Bank din tara, pe baza facturii proforme primite de la OutdoorMania, gratuit, prin depunere numerar in EURO sau RON, transfer bancar, credit card sau cash la sediul firmei. Noi suntem flexibili, restul depinde de tine!

Care sunt conditiile de anulare?

  1. nu se penalizeaza daca renuntarea se face cu mai mult de 65 de zile calendaristice inainte de data plecarii

  2. 40% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face in intervalul 64-31 de zile calendaristice inainte de data plecarii;

  3. 75% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face in intervalul 30-8 de zile inainte de data plecarii;

   4. 100% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 7 zile inainte de plecare sau pentru neprezentarea la program.

Cum primesc actele de calatorie?
Toate actele in original sunt trimise prin curier rapid, la adresa de corespondenta, cu min. 2 saptamani inainte inceperii sejurului!

De ce trebuie sa verifici camera/apartamentul cand ajungi?
Deoarece probleme minore pot sa apare la orice camera/apartament/casuta de vacanta. De ex. daca s-a ars un bec, nu ai cos de gunoi, etc. primul lucru ce trebuie sa faci sa anunti receptia/proprietarul. In majoritatea cazurilor totul se rezolva foarte rapid si simplu. In cazurile in care nu ai primit ajutorul solicitat trebuie sa anunti Echipa OutdoorMania. Numarul de telefon de urgente gasesti pe fiecare Voucher primit de la OutdoorMania! In cazul in care nu vorbesti limba tarii in care te afli si ai nevoie de ajutor, primul pas este sa suni la numarul de urgente OutdoorMania!

Cum se face reclamatia?
In momentul in care nu s-a rezolvat problema semnalata la receptie/proprietar trebuie sa intocmesti o sesizare in scris. Un exemplar din aceasta sesizare ramane la receptie/proprietar, iar 1 exemplar inregistrat si stampilat de catre hotel trebuie predat la OutdoorMania in max. 3 zile de la incheierea calatoriei. Procedura detailata gasesti in contractul turistic, art. VI.

Ce este un apartament/studio?
Un studio seamana cu o garsoniera: are 1 incapere, fara dormitor separat, bucatarie utilata si baie proprie. Apartamentele sunt cu min. 2 incaperi, totdeauna au dormitor separat prin usa, bucatarie utilata si baie proprie. Dotarile difera de la apartament la apartament, le gasesti la descrierea ofertelor!

Ce sunt “casutele de vacanta”?
Casutele de vacante sunt vile independente, cu mai multe camere, cu capacitate de cazare de 6-30 pers. Numarul camerelor este variabil, sunt specificate la descrierea ofertei. Totdeauna au bucatarie utilata si mai multe bai. Sunt fara servicii de masa, exceptiile le gasiti la descrierea ofertelor!

Ce servicii sunt incluse la apartamente/casute de vacante?
Aceste tipuri de cazari sunt cu regim de AUTOGOSPODARIRE! Adica este exact ca si cum ai fi acasa, trebuie sa te ocupi de toate: curatenie/prepararea mancarii/spalarea vaselor/prosoape, etc. Gasesti toate ustensilele necesare la fata locului, precum si bucatarie complet utilata pentru nr. max. acceptat in unitatea de cazare.
Exceptiile cu anumite servicii incluse sunt prezentate la descrierea ofertelor.

Cate persoane pot intra intr-un apartament/studio/casuta de vacanta?

Nr. max este specificat la fiecare apartament (de ex. apartament de 2 pers, de 8 pers., etc). Acest nr. max NU poate fi depasit!


Cum se plateste un apartament/studio/casuta de vacanta?

Apartamentele totdeauna se platesc INTEGRAL, chiar daca nu sunt ocupate la capacitatea maxima!

Avem servicii de masa la apartamente/studio/casuta de vacanta?
NU, apartamentele nu au inclus servicii de masa, dar totdeauna au bucatarie utilata! Exceptiile le gasesti in descrierea ofertelor!




 
 
 
FAQ | Folosirea portalului | Confidentialitate | Clienti | Protectia Consumatorilor - A.N.P.C | Documente oficiale
Publicitate | Cariera | Integrare in pagina web | Termeni si conditii | design by: creyons